Keystone logo
DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Invoering

Bij DigiPen Institute of Technology Singapore ervaar je een rigoureuze opleiding die is ontworpen om je voor te bereiden op spannende banen binnen de wereldwijde digitale economie. Door je studie ontwikkel je theoretische kaders en basiskennis die relevant en nuttig zullen zijn gedurende je hele carrière.

Naast je reguliere cursussen en opdrachten, pas je je kennis toe op hands-on teamprojecten die communicatie en interdisciplinaire samenwerking benutten. Deze projectmatige focus daagt je uit om moeilijke problemen op te lossen terwijl je samenwerkt om originele software, games, animaties en meer te creëren in een academische omgeving die een professionele productiestudio nabootst. Tegen de tijd dat je afstudeert, heb je een goed begrip van de fundamentele kennis in je vakgebied, het vermogen om nieuwe oplossingen te innoveren en een portfolio met werk dat je kan helpen om op te vallen voor potentiële werkgevers.

ONZE GESCHIEDENIS

DigiPen is in 1988 opgericht door Claude Comair in Vancouver, Canada, als computersimulatie- en animatiebedrijf. Naarmate de vraag naar werk toenam, kreeg de heer Comair het moeilijk om gekwalificeerd personeel te vinden dat niet alleen een grondige kennis van informatica had, maar ook thuis was in de nieuwste digitale technologie. Als zodanig begon DigiPen met het aanbieden van een speciaal trainingsprogramma in 3D computeranimatie. Kort daarna werkte DigiPen samen met Nintendo of America om een certificeringsprogramma voor het programmeren van videogames op te zetten.

Terwijl videogames evolueerden van eenvoudige 2D-graphics naar geavanceerde 3D-werelden, bleef de behoefte van de industrie aan gekwalificeerde medewerkers met geavanceerde opleiding in digitale kunst, design en software-engineering groeien. Anticiperend op deze groeiende behoefte, bedacht en begon DigiPen met het aanbieden van 's werelds eerste bacheloropleiding in de ontwikkeling van videogames (de Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation) die studenten zou voorbereiden op de unieke uitdagingen van het creëren van professionele 3D-spellen en simulaties software. DigiPen verplaatste zijn campus in 1998 naar Redmond, Washington, VS en opende zijn deuren als DigiPen Institute of Technology.

Wat begon als een baanbrekende benadering van onderwijs in simulatie en game-ontwikkeling, is uitgegroeid tot nieuwe programma's op het gebied van digitale kunst en animatie, computertechniek, game-design, muziek- en geluidsontwerp en andere informatica-specialisaties. Tegenwoordig biedt DigiPen negen bacheloropleidingen en twee masteropleidingen op de Redmond-campus. DigiPen biedt ook opleidingen aan op twee internationale campussen in Singapore en Bilbao, Spanje, en via samenwerkingsverbanden op het gebied van onderwijs met scholen in Zuid-Korea en Thailand.

Het DigiPen-verschil

Studenten kiezen om verschillende redenen voor DigiPen (Singapore) - of het nu gaat om onze gespecialiseerde programma's, de nadruk op teamprojecten en toegepast leren, uitzonderlijke alumninetwerken en brancheverbindingen, of ervaren docenten. Dit zijn slechts enkele van de kenmerken die bepalen wie we zijn en wat we doen.

gericht

Door uw studiegebied te verklaren wanneer u zich aanmeldt, springt u meteen in de cursussen die het meest relevant zijn voor uw vakgebied. Aan het einde van je studie heb je een gevorderd kennisniveau en ben je klaar om de sprong naar je nieuwe carrière te maken.

Hands-On

DigiPen leert u een probleemoplosser en innovator te zijn door middel van real-world projecten. Door academische principes toe te passen op concrete teamprojecten van een jaar, verwerven jij en je collega's de praktische kennis om makers te worden - niet alleen gebruikers - van technologie.

Verbonden

Onze sterke banden met de Singapore-technologiesector stellen u in staat om gebruik te maken van een diepe bron van branche-ervaring en vanaf uw eerste dagen op de campus te beginnen met het opbouwen van uw professionele netwerk. We werken nauw samen met een aantal gerespecteerde industriepartners - waaronder Ubisoft Singapore, Autodesk, Koei Tecmo, Continental Automotive en meer - om onze studenten professionele groei en carrièremogelijkheden te bieden.

Bekend

DigiPen-studenten hebben 57 prijzen gewonnen op het Independent Games Festival - meer dan enige andere school ter wereld. En gedurende 10 jaar op rij heeft The Princeton Review DigiPen gerangschikt in de top vijf van scholen voor gameontwerp.

Ervaren

We huren inhoudsexperts van wereldklasse in bij vooraanstaande academische instellingen en industriële reuzen, zoals Microsoft, Nintendo, Disney, Pixar, Bungie en Sony. Onze docenten van de faculteit brengen de collectieve ervaring van bekroond academisch onderzoek, geavanceerde softwareontwikkeling, triple-A videogameproductie en leiderschap van de industrie rechtstreeks naar de klas.

Locaties

  • Singapore

    PIXEL Building, 10 Central Exchange Green,

    Opleidingen

      Instelling biedt ook:

      Vragen