Privacybeleid

We maken deel uit van de Keystone Educational Group ( https://www.keg.com ), die mensen en bedrijven helpt bij het vinden van het juiste onderwijs voor hun behoeften via online diensten en mobiele apps, conferenties, open dagen, tentoonstellingen, gidsen en marketing . Wanneer u onze Services gebruikt, stemt u ermee in bepaalde informatie met ons te delen. Dergelijke informatie kan persoonlijke gegevens zijn, dwz informatie die u aangaat en die kan worden gebruikt om u persoonlijk te identificeren.

Over het privacybeleid

Dit privacybeleid legt uit wanneer en waarom we informatie over u verzamelen, hoe we deze gebruiken, de voorwaarden waaronder we deze aan anderen kunnen onthullen en hoe we deze veilig houden.

Wij, KEG, treden op als ''beheerder'' van de persoonlijke gegevens die u verstrekt via onze websites en vergelijkbare websites en wervingsdiensten (de "Service"). Hieronder vallen ook alle lokale en internationale domeinen.

KEG treedt ook op als 'verwerker' namens scholen die ons platform gebruiken. Scholen gebruiken het softwareplatform om uw informatieverzoeken op te volgen.

Welke informatie verzamelen we?

U kunt op onze webpagina navigeren zonder uw persoonlijke gegevens op te geven, met uitzondering van uw IP-adres en user agent string. IP-adres en user agent string worden 24 maanden bewaard.

Als u echter informatie over ons wilt ontvangen, of informatie wilt ontvangen van de scholen die op onze webpagina zijn geregistreerd, hebben we uw persoonlijke gegevens nodig.

We verzamelen informatie van u wanneer u zich registreert op onze site, zich abonneert op onze nieuwsbrief, reageert op een enquête, een formulier invult of ons elektronisch gegevens verstrekt. U moet ten minste 13 jaar oud zijn om onze Diensten te gebruiken. Mogelijk wordt u gevraagd om uw: naam, e-mailadres, postadres, telefoonnummer of educatieve informatie (indien van toepassing) in te voeren. We kunnen u ook vragen om ons feedback en beoordeling van onze Services te geven.

We verzamelen niet bewust persoonlijk identificeerbare informatie van iemand jonger dan 13 jaar. Als u een ouder of voogd bent en u weet dat uw kinderen ons persoonlijke gegevens hebben verstrekt, neem dan contact met ons op. Als we ons ervan bewust worden dat we persoonlijke gegevens van kinderen hebben verzameld zonder verificatie van ouderlijke toestemming, ondernemen we stappen om die informatie van onze servers te verwijderen.

Zoals de meeste websites gebruiken we cookies om uw ervaring te verbeteren, algemene bezoekersinformatie te verzamelen en bezoeken aan onze website bij te houden. Raadpleeg de 'gebruiken we cookies?' sectie hieronder voor informatie over cookies en hoe we ze gebruiken.

Waar gebruiken we uw gegevens voor?

Alle informatie die we van u verzamelen, kan op een van de volgende manieren worden gebruikt:

  • Om uw verzoek aan een school te beantwoorden: Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt om u informatie te sturen over het onderwijs- en studiebeursaanbod van onze scholen waar u dergelijke informatie hebt aangevraagd

  • Om uw ervaring te personaliseren: Uw informatie helpt ons om beter in te spelen op uw individuele behoeften en om u te helpen bij de aanmelding voor verschillende educatieve programma's

  • Om onze website te verbeteren: We verwerken informatie over u wanneer u ons rechtstreeks e-mails stuurt. We streven er voortdurend naar om ons websiteaanbod te verbeteren op basis van de informatie en feedback die we van u ontvangen

  • Om de klantenservice te verbeteren: Uw informatie helpt ons om effectiever te reageren op uw klantenserviceverzoeken en ondersteuningsbehoeften

  • Om periodieke e-mails en nieuwsbrieven te verzenden

  • Om een wedstrijd, promotie, enquête of andere sitefunctie te beheren

  • Om informatie en updates met betrekking tot uw verzoek te verzenden, naast incidenteel bedrijfsnieuws, updates, promoties, gerelateerde product- of service-informatie enz.

Bij het verwerken van het webformulier en het toezenden van de gevraagde informatie is de rechtsgrond voor de verwerking van persoonsgegevens dat het voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent noodzakelijk is om op verzoek van de betrokkene stappen te ondernemen voordat hij toegang krijgt tot in een contract (AVG artikel 6 nr. 1 item b) en c) en AVG artikel 49 nr.1 item b) en c)).

We sturen u ook de informatie die u hebt aangevraagd over programma's naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven voor de verwerking van de bestelling, naast alle relevante informatie zoals incidenteel bedrijfsnieuws, updates, promoties, product- of service-informatie enz. met betrekking tot de programma's u hebt gevraagd waar de rechtsgrond voor de verwerking van persoonsgegevens een gerechtvaardigd belang is (AVG artikel 6 nr. 1 item f) of indien nodig met uw toestemming die wordt verwerkt vanwege toestemming (AVG artikel 6 nr. 1 item a en AVG artikel 49 nr.1 item a).

Wanneer u zich aanmeldt voor onze Diensten en een account registreert, verwerken we ook uw contactgegevens en inloggegevens zoals door u verstrekt. Het doel van de verwerking is om u toegang te geven tot de Diensten, en de rechtsgrond voor de verwerking is dat de verwerking noodzakelijk is om de overeenkomst met u om de Dienst te gebruiken na te komen (GDPR artikel 6 (1) b/ AVG Artikel 49 (1)b). In uw account kunt u uw gegevens beheren door uw persoonlijke gegevens in te zien, aan te passen en te verwijderen. Door uw account te verwijderen, worden alle persoonlijke gegevens verwijderd. Daarnaast zullen we technische logboeken verwerken voor beveiliging en ontwikkeling van de service, die zullen worden verwerkt op basis van ons legitieme belang om de systemen veilig en up-to-date te houden (GDPR artikel 6 (1) f) omdat we van mening zijn dat dit doel heeft geen voorrang op uw rechten op privacy.

De verzamelde persoonsgegevens zullen, onder voorbehoud van een intragroepsgegevensprivacyovereenkomst, worden gedeeld binnen de KEG-groepsbedrijven om de verwerking van de verschillende diensten mogelijk te maken.

Uw gegevens verwijderen of intrekken

Je kunt je gegevens op elk moment afmelden of verwijderen door op de uitschrijfknop onderaan onze e-mails te klikken of door in te loggen op je studentenaccount. U kunt zich ook telefonisch of per e-mail afmelden. U vindt onze contactgegevens onder ''Contact opnemen''.

Toegang tot uw gegevens aanvragen

Je kunt op elk moment toegang vragen tot de informatie die we over jou verwerken door contact met ons op te nemen via telefoon, of per e-mail of door in te loggen op je studentenaccount. U kunt ook vragen om de gegevens te laten corrigeren. Op verzoek kunt u uw persoonsgegevens ook laten overdragen. Verder kunt u verzoeken om beperking van de verwerking van persoonsgegevens of bezwaar maken tegen de verwerking in overeenstemming met de relevante wetgeving. Onze contactgegevens staan vermeld onder ''Contact opnemen''.

Hoe beschermen we uw informatie?

We implementeren verschillende beveiligingsmaatregelen om de veiligheid van uw persoonlijke gegevens te handhaven wanneer u een verzoek indient of uw persoonlijke gegevens invoert, indient of opent.

Deze beveiligingsmaatregelen omvatten: gehashte/gezouten wachtwoordbeveiliging, regelmatige software-updates, back-ups, firewalls, best-practice databasecommunicatie, op rollen gebaseerde systeemtoegang en meer. We gebruiken ook SSL-technologie (Secure Sockets Layer) om ervoor te zorgen dat uw informatie volledig gecodeerd is en veilig over internet wordt verzonden.

Hoe lang bewaren we uw gegevens?

Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens worden verwerkt, met een maximum van 24 maanden sinds het laatste gebruik. Houd er rekening mee dat persoonlijke gegevens voor langere perioden kunnen worden opgeslagen indien vereist door de toepasselijke wetgeving of nodig is om geschillen op te lossen of om onze overeenkomsten af te dwingen.

Gebruiken we cookies?

Ja. Cookies zijn kleine bestanden die een site of zijn serviceprovider via uw webbrowser naar de harde schijf van uw computer verzendt (als u dit toestaat), waardoor ons systeem uw browser kan herkennen en bepaalde informatie kan vastleggen en onthouden.

We gebruiken cookies om geaggregeerde gegevens over siteverkeer samen te stellen en om uw ervaring te personaliseren. U wordt gevraagd om toestemming te geven voor het gebruik van cookies wanneer u onze website bezoekt door op de knop ''Ik ga akkoord'' te klikken. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door uw browserinstellingen te wijzigen, door in te loggen op uw studentenaccount of per telefoon of e-mail.

U kunt onze service blijven gebruiken zonder cookies te accepteren, maar houd er rekening mee dat dit de functionaliteit van onze website negatief kan beïnvloeden.

Cookies kunnen ook worden ingesteld door vertrouwde subverwerkers. Raadpleeg het gedeelte "Subverwerkers" hieronder voor informatie over het type subverwerkers dat wordt gebruikt.

Geven we informatie door aan externe partijen?

We werken nauw samen met onze vertrouwde derde partijen, dat wil zeggen de universiteiten die op onze webpagina's worden vermeld en andere instellingen en partners die we gebruiken om de Services te faciliteren, om u correcte en bijgewerkte informatie te verstrekken over onderwijs- en beursaanbiedingen. Wanneer u informatie aanvraagt bij een van onze vertrouwde derde partijen, ontvangen de relevante universiteit en hun vertegenwoordigers uw naam en e-mailadres en uw persoonlijke gegevens om u informatie te verstrekken over het curriculum en toelatingsproces, en alle andere informatie die u hebben verzocht.

De informatie kan ook worden gebruikt om u aanvullende nieuwsbrieven en e-mails te sturen, op voorwaarde dat u zich niet heeft afgemeld voor het ontvangen van dergelijke informatie.

We verkopen, verhandelen of dragen uw persoonlijk identificeerbare informatie niet over aan andere derden. We kunnen uw informatie echter vrijgeven wanneer we van mening zijn dat vrijgave noodzakelijk is om te voldoen aan de wet, ons sitebeleid af te dwingen of de rechten, eigendommen of veiligheid van ons of anderen te beschermen. Bovendien kan niet-persoonlijk identificeerbare bezoekersinformatie aan andere partijen worden verstrekt voor marketing, reclame of ander gebruik.

Zullen we uw gegevens buiten Europa overdragen?

Als onderdeel van de Diensten die u via onze websites worden aangeboden, kan de informatie die u ons verstrekt, worden overgedragen buiten het Verenigd Koninkrijk, de Europese Unie (''EU'') of de Europese Economische Ruimte (EER), op voorwaarde dat u ermee instemt informatie ontvangen van een universiteit buiten het VK/EU/EER, en daardoor vereist uw overeenkomst dat wij uw persoonlijke gegevens overdragen om de Diensten te kunnen leveren. Houd er rekening mee dat dergelijke derde landen verschillende en soms lagere niveaus van bescherming van uw persoonlijke gegevens kunnen hebben.

Als we uw informatie buiten het VK/EU/EER overdragen, zullen we stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat passende veiligheidsmaatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat uw privacyrechten beschermd blijven zoals uiteengezet in dit beleid.

Wat zijn uw rechten?

Als u niet tevreden bent met onze reactie of van mening bent dat wij uw persoonsgegevens niet verwerken in overeenstemming met de relevante wetgeving, kunt u een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteit.

Subverwerkers

KEG vertrouwt op een handvol externe leveranciers die helpen bij de service die wij u als gebruiker bieden. Sommige van deze leveranciers verwerken uw persoonsgegevens om de door hen aangeboden dienst uit te kunnen voeren.

We zullen de persoonlijke gegevens van gebruikers alleen overdragen aan derden waar we vertrouwen in hebben. We kiezen zorgvuldig partners om ervoor te zorgen dat de persoonlijke gegevens van de gebruiker worden verwerkt in overeenstemming met de huidige privacywetgeving. Wij werken samen met de volgende categorieën van verwerkers van persoonsgegevens; server- en hostingbedrijven, e-maildistributiebedrijven, videoverwerkingsbedrijven, informatie-sourcingbedrijven zoals Google Analytics, Google Ad Manager en Google Tag Manager en andere analytische servicebedrijven en IT-ontwikkelingsbedrijven met betrekking tot het leveren van de Service.

Links van derden

Af en toe, naar eigen goeddunken, kunnen we producten of diensten van derden opnemen of aanbieden op onze website en via onze Diensten. Deze sites van derden hebben een afzonderlijk en onafhankelijk privacybeleid. Wij hebben daarom geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de inhoud en activiteiten van deze gelinkte sites. Desalniettemin proberen we de integriteit van onze site te beschermen en verwelkomen we alle feedback over deze sites en diensten.

Alleen online privacybeleid

Dit online privacybeleid is alleen van toepassing op informatie die via onze website is verzameld en niet op informatie die offline is verzameld.

Algemene voorwaarden

Bezoek ook onze Algemene voorwaarden sectie waarin het gebruik, disclaimers en aansprakelijkheidsbeperkingen voor het gebruik van onze website op www.keg.com worden vastgelegd.

Wijzigingen in ons privacybeleid

Als we besluiten ons privacybeleid te wijzigen, zullen we die wijzigingen op deze pagina plaatsen en/of de wijzigingsdatum van het privacybeleid hieronder bijwerken. Beleidswijzigingen zijn alleen van toepassing op informatie die is verzameld na de datum van de wijziging.

Dit beleid is voor het laatst gewijzigd op 21 februari 2022.

Contact met ons opnemen

Keystone Educations Group AS (namens het relevante KEG-groepsbedrijf) met bedrijfsidentiteitsnummer 891 201 222 en adres Rolfsbuktveien 4D, 1364 Fornebu, Noorwegen is verantwoordelijk voor persoonsgegevens en dus verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens.

Neem contact met ons op via contact@keystoneacademic.com of bel ons op +47 232 27 250 als u vragen heeft over deze informatie of andere vragen over onze verwerking van persoonsgegevens.